piątek, 1 marca 2013

#3 Podróby

Pierwszy raz ją zobaczyłam na instagramie i od razu pomyślałam MUSZĘ JA MIĘĆ. Wyszukałam w internecie i co patrze 120zł. No kurde szkoda mi wydać tyle pieniędzy na czapkę. Więc od razu sobie pomyślałam że sama sobie taką zrobię a  co.

Więc przedstawiam krótka historię czapki za 14.90

czapa kupiona na wyprzedaży w  croppie za całe 14.90
barwnik 2,50
panterka znaleziona w jakiś resztkach materiału w  domu.

No wiem, wiem że nie jest taka kozacka i nie będę się mogła polansować znaczkiem, ale mi się podoba. A wam?

5 komentarzy:

  1. Wow, świetnie Ci to wyszło, mega oryginalnie :) Jak dodasz do bloga dodatek 'obserwujący' to daj znać, chętnie dołączę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, już obserwuję i czekam na nowe pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna!! <3


    thriftage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń